Talent & Ontwikkeling

Stichting-FCG staat voor Talentontwikkeling, dat is onze basis. Ontdekken, begeleiden, ruimte bieden voor ontwikkeling en een podium geven om je talent te laten zien aan het publiek. Ook het houden van bandcoaching en talentscout producties in samenwerking met de aangesloten muziekscholen en podia ligt aan de basis van alles waar wij voor staan.

Daarna kan je mee gaan doen aan de echte bandwedstrijden om je skills te laten zien en horen aan het grote publiek met een jury voor je neus die je nu niet zal begeleiden maar zal aan en afrekenen op de punten waar in al gescoord wordt maar ook waar nog hard aan gewerkt moet worden.

Wij leveren dan ook juryleden of ondersteunen met techniek en begeleiding aan b.v. de Kei van Amersfoort en de grote prijs van Leusden.

Heb je ruimte nodig om een band of act op te zetten of je hebt een goed plan om aan de ontwikkeling van Amersfoort muziekstad bij te dragen neem dan contact met ons op. Bij de aangesloten muziekscholen, oefenruimtes en podia gaan we daar dan werk van maken. Meestal kan dat in de beginfase kosteloos om het op de rit te krijgen.

Reacties zijn gesloten.